מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3538FS113 | 2 | XX | X | 21335 |
286121 | 2 | XX | X | 56232 |
679409PC286121 | 2 | XX | X | 56232 |
FAFB538FS113 | 2 | XX | X | 56232 |
76286 | 2 | XX | X | 62983 |
2200-3107718ALT1PC348 | 2 | XX | X | 80064 |
2200-3123473PC286121 | 2 | XX | X | 80064 |
B538FS10113 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
B538FS50113 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
B538FS113 | 9 | XX | X | 21335 |
B538FS15241 | 9 | XX | X | 21335 |
B538X05B000014S8079 | 9 | XX | X | 38443 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |