מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
848-67454 | 2 | ZZ | 4 | 26916 |
S48689 | 2 | 75 | 4 | 99956 |
868 | 2 | 75 | 4 | 52223 |
DDD-R-250 CPC | 9 | 75 | 3 | 80244 |
DDD-R-250 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
868 | 9 | 75 | 4 | 89431 |
3224-97570 | 9 | XN | 4 | 13680 |
A-A-420 | 9 | ZZ | 3 | 58536 |
848-67454-1 | 9 | 75 | 2 | 15280 |
848-67454 | 9 | XN | 2 | 15280 |
3531B | 9 | 75 | 4 | 82419 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |