מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
351915A1S | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
351915AS | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
351915S | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
129S6 | 2 | TU | 5 | 55284 |
21211 | 9 | XX | X | 33116 |
21211 | 9 | XX | X | 38460 |
J0326 | 9 | XX | X | 03787 |
351915AS | 9 | XX | X | 07638 |
1760-108 | 9 | XX | X | 93568 |
21211 | 9 | XX | X | 93568 |
351915A1S | 9 | XX | X | 23040 |
351915AS | 9 | XX | X | 23040 |
351915S | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |