מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3501 | 2 | XX | X | 73460 |
3501 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
7349682 | 2 | XX | X | 19207 |
2B3501 | 2 | XX | X | 23382 |
5736F | 2 | XX | X | 45152 |
3501 | 2 | XX | X | 33323 |
8EHF31 | 2 | XX | X | 76040 |
8B7060 | 2 | XX | X | 95201 |
3501 | 9 | XX | X | 19107 |
365775005 | 9 | XX | X | 63734 |
102-03433-01 | 9 | PA | 1 | 61361 |
5736F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |