| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 105-2-4 | 2 | TU | 5 | 88818 |
| 100125P6 | 2 | XX | X | 03538 |
| 7706771P6 | 2 | XX | X | 03538 |
| 8175018 | 2 | XX | X | 18876 |
| 8175213 | 2 | XX | X | 18876 |
| 7706771P6 | 2 | XX | X | 24446 |
| 8175018 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 8175213 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 350-19175-5 | 2 | TX | 5 | 02660 |
| 436511-6 | 9 | ZY | 2 | 94580 |
| 100125P6 | 2 | XX | X | 24446 |
| 118930F | 9 | TX | 5 | 83058 |
| KS14523L6 | 9 | TX | 5 | 64959 |
| 4242-127-3 | 9 | ZY | 6 | 17117 |
| BA98152-6 | 9 | TX | A | 64959 |
| 350-19175-5 | 9 | TX | 5 | 74868 |
| 225-5 | 9 | 9Z | 6 | 74868 |
| 225E | 9 | 9Z | 6 | 74868 |
| 350-19175-5 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |