מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3448 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-308BPC56-67 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-308DPC56-67 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-308IPC56-67 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-308JPC56-67 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-393BPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-393DPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-393IPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-393JPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-655IPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-655JPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-655BPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
D15-655DPC67-78 | 2 | XX | X | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |