מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
JK43 | 2 | XX | X | 81350 |
406291 | 1 | ZZ | 5 | 59364 |
A3099 | 1 | XX | X | 06845 |
358-1020-00 | 1 | XX | X | 13499 |
34006 | 1 | XX | X | 78711 |
34006APTTC61 | 1 | XX | X | 78711 |
NI152 | 1 | XX | X | 78711 |
TC61 | 1 | XX | X | 78711 |
49630 | 1 | XX | X | 80064 |
406291 | 9 | ZG | 5 | 06840 |
406291 | 9 | ZG | 5 | 77068 |
7406483PT3 | 9 | XX | X | 79500 |
7406483PT6 | 9 | XX | X | 79500 |
7604802PT6 | 9 | XX | X | 79500 |
7604809PT6 | 9 | XX | X | 79500 |
7606835PT74 | 9 | XX | X | 79500 |
7608227PT88 | 9 | XX | X | 79500 |
7706766PT2 | 9 | XX | X | 79500 |
7707506GP1 | 9 | XX | X | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |