מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FF-N-836 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
80014 | 1 | ZZ | 1 | F8224 |
120376 | 1 | ZZ | 4 | 7X677 |
V11-001-031 | 2 | CT | 4 | 97403 |
25704-281280-13-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
120376 | 9 | 9Z | 2 | 19207 |
120376 | 9 | 9Z | 4 | 24617 |
25704-281280-13-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
MS35690-505 | 9 | 9Z | 4 | 96906 |
80014 | 9 | ZF | 1 | F0590 |
80014 | 9 | ZF | 1 | F3880 |
MS35690-505 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
33797S7 | 9 | XX | X | 23040 |
MS35690-505 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |