| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 9043639 | 2 | TG | X | 97907 |
| 337232 | 9 | TG | X | 65282 |
| 3B045A | 9 | AX | 5 | 62265 |
| 3DC18-96 | 2 | TG | X | 23382 |
| 14LC58 | 2 | TG | X | 45152 |
| 7349613 | 2 | TG | X | 19207 |
| P17912 | 9 | TU | 5 | 8E499 |
| C18-96 | 9 | TG | X | 19107 |
| C18-96 | 9 | TG | X | 63734 |
| P17912 | 9 | TU | 5 | 59690 |
| 9043639 | 9 | AX | 6 | 30379 |
| C18-471 | 9 | AX | 5 | 36479 |
| C18-96 | 9 | AX | 5 | 36479 |
| D17912 | 9 | AX | 5 | 36479 |
| 43639 | 9 | AX | 5 | 97907 |
| C18-96 | 9 | TG | X | 96606 |
| 14LC58 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |