מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3106E10SL3P | 2 | XX | X | 96906 |
01C-MS3106SL3P | 2 | ZK | 2 | H0N91 |
33-2746 | 2 | ZK | 2 | K0162 |
153.713 | 2 | ZG | 3 | D0703 |
C22334Z2C69 | 2 | ZG | 6 | C0363 |
MS3106E10SL3P | 2 | ZF | 6 | F6162 |
MS3106E10SL3P | 2 | ZG | 6 | D1371 |
25704-350002T12 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
23114-3705-02 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
25704-350002T12 | 9 | ZG | 6 | D9475 |
33-2746 | 9 | ZK | 2 | K0215 |
23114-3705-02 | 9 | ZG | 6 | D1785 |
ASC1570547 | 9 | ZA | 9 | Z4779 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |