| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 32G31809-423 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-415 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-417 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-419 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-421 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-425 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-427 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32G31809-443 | 2 | SB | 5 | 76301 |
| 32-31809-41 | 9 | ME | 2 | 76301 |
| 32G31809-73 | 9 | ME | 2 | 76301 |
| 32G31809-75 | 9 | ME | 2 | 76301 |
| 53-09366-7 | 9 | SB | 5 | 76301 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |