| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 200005 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
| 9176074 | 2 | CX | 1 | 18876 |
| 1720690 | 2 | ZZ | 2 | 45152 |
| 25221-02005 | 2 | ZK | 4 | K0662 |
| CE304516 | 2 | ZK | 4 | U3675 |
| CE304516Q | 2 | ZK | 4 | U3675 |
| 2422 015 02094 | 2 | ZN | 4 | H0002 |
| 95595-02 | 2 | CX | 6 | 35351 |
| 32994 | 2 | CX | F | 00779 |
| 7100474P002 | 2 | 9Z | 6 | 03538 |
| 200005 | 9 | CX | 6 | 24617 |
| 1720690 | 2 | ZZ | 2 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |