מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3272765 | 2 | ZB | 5 | 55380 |
G26BD5 | 2 | 9Z | 5 | 0AHP5 |
81125S41-29525ALT16PC24 | 2 | XX | X | 80064 |
81127S41-20115ALT12PC166 | 2 | XX | X | 80064 |
81127S41-20119ALT15PC166 | 2 | XX | X | 80064 |
81127S41-31119ALT1PC79 | 2 | XX | X | 80064 |
81127S41-26507ALT3PC166 | 2 | XX | X | 80064 |
81158S4105-1086587ALT1 | 2 | XX | X | 80064 |
DD445S6100-1248PC53 | 2 | XX | X | 80064 |
DD445S6100-1248PPC53 | 2 | XX | X | 80064 |
DD453S61-01401PC53 | 2 | XX | X | 80064 |
S6100-10124PC53 | 2 | XX | X | 80064 |
AS11S41-0248PC96 | 2 | XX | X | 80064 |
3272765 | 9 | ZB | 5 | 72915 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |