מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
325-0353-00 | 2 | TX | A | 80009 |
CAR6-V-90K0-B | 2 | TX | E | 57027 |
PR1/8-TC5-9002B | 2 | TX | E | 60393 |
PTF60-90K00B-T16 | 2 | TX | E | 91637 |
5033ZA90K00B | 9 | TX | E | 19701 |
MAR6-T16-9002B | 9 | TX | E | 57027 |
325-0353-00 | 2 | TX | A | 80009 |
CAR6-V-90K0-B | 2 | TX | E | 57027 |
PR1/8-TC5-9002B | 2 | TX | E | 60393 |
PTF60-90K00B-T16 | 2 | TX | E | 91637 |
MAR6-T16-9002B | 9 | TX | E | 57027 |
5033ZA90K00B | 9 | TX | E | 19701 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |