מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3249713 | 2 | ZA | 5 | 55380 |
81125S41-21099ALT2PC6 | 2 | XX | X | 80064 |
81125S41-21099PC8 | 2 | XX | X | 80064 |
DD445S6100-883PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
DD453S61-01308PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
S6100-10071PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
SS198S41-0575PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
SS212S41-0564PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
SS212S41-0575PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
SS253S41-0564PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
SS253S41-0575PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
CL51S61-0876PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
3249713 | 9 | XX | X | 72915 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |