| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 322660PC128 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 322661PC128 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 332407SH3ITEM15 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 22-59-6 | 2 | XX | X | 95019 |
| 103751 | 2 | BF | 1 | 21450 |
| 322660PC128 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 322661PC128 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 332407SH3ITEM15 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| EC4786PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| EC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| EC8000PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| EC8000BPCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| N8240PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| N8256PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
| 382318 | 9 | XX | X | 65282 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |