מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
322660PC128 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
322661PC128 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
332407SH3ITEM15 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
22-59-6 | 2 | XX | X | 95019 |
103751 | 2 | BF | 1 | 21450 |
322660PC128 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
322661PC128 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
332407SH3ITEM15 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
EC4786PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
EC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
EC8000PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
EC8000BPCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
N8240PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
N8256PCEC6048 | 9 | XX | X | 70691 |
382318 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |