מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3215334 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3217285 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3234946 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3243487 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3244382 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3243353 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3302292 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3303122 | 2 | AX | 5 | 55380 |
3215334 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3217285 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3234946 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3243353 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3243487 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3244382 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3302292 | 9 | AX | 5 | 72915 |
3303122 | 9 | AX | 5 | 72915 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |