מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
321228 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
322044PC69 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
322660PC53 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
322661PC53 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
332366SH2ITEM11 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
332407SH2ITEM22 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
322044PC69 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
321228 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
322660PC53 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
322661PC53 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
332366SH2ITEM11 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
332407SH2ITEM22 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
EC4786PCPH277B | 9 | XX | X | 70691 |
EC4439BPCPH277B | 9 | XX | X | 70691 |
PH277B | 9 | XX | X | 70691 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |