| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AA51162A-2C5B | 2 | ZZ | E | 58536 |
| A-A-51162 | 1 | CX | 4 | 58536 |
| 32.685-1 | 1 | CX | A | 18037 |
| 46250037 | 1 | CX | E | 23030 |
| 8-20T-M-DC | 1 | CX | E | 33886 |
| PCITW-DC | 1 | CX | E | 48531 |
| SG-1-M-DC | 1 | CX | E | 55275 |
| SG-1-M-DC | 1 | CX | E | 57833 |
| SG-1-DC | 1 | CX | E | 81470 |
| 4-10-T-DC | 9 | CX | E | 42970 |
| K105D | 9 | CX | E | 97308 |
| 044-1017-20 | 9 | CX | E | 30961 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |