מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
JA1L040S201UC | 1 | TX | 6 | 01121 |
BA-10034-308 | 2 | TX | 5 | 12697 |
26306-26 | 2 | TX | A | 96214 |
BA-10034-308 | 2 | TX | 5 | 78488 |
BA-10034-308 | 2 | TX | 5 | 90201 |
20245-13 | 2 | TX | 5 | 96214 |
318K108 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
318K108-201K | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
318K134 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
318K134-201K | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
BA-10034-308 | 9 | TX | 5 | 71590 |
BA-10034-308 | 9 | TX | 5 | 75042 |
318K108 | 9 | TX | 5 | 94990 |
318K108-201K | 9 | TX | 5 | 94990 |
318K134 | 9 | TX | 5 | 94990 |
318K134-201K | 9 | TX | 5 | 94990 |
353-5298 | 9 | TX | 5 | 11530 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |