מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35043-31 | 2 | XX | X | 96906 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
3124 | 2 | 9Z | 5 | S7218 |
1061 | 2 | XX | X | 01121 |
7627737 | 2 | BF | 1 | 19204 |
8531341 | 2 | BF | 1 | 19204 |
302105 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
302-105 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
280-1145P182 | 2 | XX | X | 49956 |
SMB334540 | 2 | XX | X | 80063 |
302-0105-00 | 2 | XX | X | 80009 |
5021-97 | 2 | XX | X | 82577 |
3706922-39 | 2 | XX | X | 88818 |
E32 | 2 | XX | X | 99872 |
50891 | 9 | XX | X | 13943 |
K50891 | 9 | XX | X | 13943 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |