| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MIL-R-81903 | 1 | 75 | 4 | 81349 |
| 311-10 | 1 | 75 | 4 | 18378 |
| PR-4006 | 1 | 75 | 4 | 55208 |
| MIL-R-81903 TY1CL1 | 1 | 75 | 4 | 80244 |
| 5075 | 1 | ZZ | 4 | 21361 |
| PR-4006 | 1 | ZZ | 4 | 5HCF1 |
| STRIPPER 17H | 1 | ZZ | 4 | 77513 |
| TURCO 5122 | 1 | ZZ | 4 | 71410 |
| MIL-R-81903 TY1 | 9 | 75 | 4 | 80244 |
| INTEX 8565 | 9 | 75 | 4 | 8Z357 |
| TURCO 5122 | 9 | ZZ | 4 | 61102 |
| 311-10 | 9 | 75 | 4 | 0B5V9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |