מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
30F507-832R7 | 1 | ZZ | 5 | 0JRC1 |
1087510-8-7 | 2 | 9Z | 5 | 88277 |
S1087510-8-7 | 2 | 9Z | 5 | 88277 |
8161773 | 2 | XX | X | 18876 |
7S5-8-7 | 2 | XX | X | 43999 |
B1289-8-7 | 2 | XX | X | 43999 |
3MFR507-832R7 | 2 | 9Z | 4 | 76301 |
1087510-8-7 | 9 | 9Z | 5 | 18355 |
S1087510-8-7 | 9 | 9Z | 5 | 18355 |
AN507-832R7 | 2 | 48 | 3 | 88044 |
30F507-832R7 | 9 | XX | X | 76823 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |