מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
30993 | 2 | XX | X | 00779 |
7-30993 | 2 | XX | X | 00779 |
K7891266P3 | 2 | XX | X | 24446 |
1JA3728-5 | 2 | XX | X | 97942 |
R17T26639-7003 | 2 | XX | X | 99993 |
30993 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
10015366-048 | 2 | XX | X | 18876 |
1JA3728-5 | 2 | XX | X | 79500 |
6026-1006-31 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-1060-9 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-1064-32 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-1084-10 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-4210-19 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-4212-1 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
30993 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
41310 | 9 | CX | 4 | 79061 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |