| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1304L | 2 | XX | X | 21760 |
| P304K | 2 | XX | X | 21335 |
| 954423 | 2 | XX | X | 24617 |
| 304LF | 2 | XX | X | 43991 |
| 304MF | 2 | XX | X | 43991 |
| 304SQ6 | 2 | XX | X | 38443 |
| 304SQ6B7 | 2 | XX | X | 38443 |
| 3304L | 2 | XX | X | 43334 |
| 3304L1 | 2 | XX | X | 43334 |
| 3304L1A | 2 | XX | X | 43334 |
| 3304L1C | 2 | XX | X | 43334 |
| 6304C3 | 2 | XX | X | 52676 |
| 6304JC3 | 2 | XX | X | 52676 |
| 1AE0301 | 2 | XX | X | 62265 |
| 954423 | 2 | XX | X | 72582 |
| 3304L | 2 | XX | X | 24617 |
| 3304L1 | 2 | XX | X | 24617 |
| 3304L1A | 2 | XX | X | 24617 |
| 3304L1C | 2 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |