| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 126005 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 201439 | 2 | XX | X | 02978 |
| 5A687 | 2 | XX | X | 11083 |
| 1230805 | 2 | XX | X | 79500 |
| 89-343J | 2 | XX | X | 95019 |
| N3311C | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 3044011 | 9 | XX | X | 43952 |
| 29E064 | 9 | XX | X | 09348 |
| 5A0687 | 9 | KZ | 5 | 11083 |
| 126005 | 9 | XX | X | 24617 |
| 144419H | 9 | TG | 5 | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |