| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A22-10S | 2 | XX | X | 96906 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| 106286 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
| 86625 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
| 301047 | 1 | XX | X | 31550 |
| AN3102A22-10S | 1 | XX | X | 88044 |
| AN3102A22-10S | 2 | ZA | 5 | 71468 |
| 15-53 | 9 | XX | X | 76108 |
| 106286 | 9 | ZA | 5 | 83298 |
| 86625 | 9 | ZA | 5 | 83298 |
| 106286 | 9 | ZA | 5 | 19315 |
| 86625 | 9 | ZA | 5 | 19315 |
| 2063-20 | 9 | ZA | 5 | 71468 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |