| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 3010101-8-8-8-45.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
| 10424-46 1-2 | 2 | AX | 5 | 13174 |
| 07-614151 | 2 | AX | 5 | 16662 |
| FG1251HHH0464 | 2 | AX | E | 01276 |
| 614151 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
| 16459M2 | 9 | AX | 5 | 12603 |
| 614151 | 9 | AX | 5 | 12603 |
| 1662-8-8S45 | 9 | AX | A | 01276 |
| 3010101-8-8-8-45 | 9 | AX | E | 98441 |
| 3010101-8-8-8-45.00 | 9 | AX | E | 98441 |
| 07-614151 | 2 | ZZ | 5 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |