מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
TURB0LEX76A | 1 | CX | 4 | 71124 |
NATVAR261 | 1 | CX | 4 | 96904 |
MIL-I-631 | 1 | CX | 4 | 81349 |
GLITEX 120 | 1 | CX | 3 | 05178 |
FLEXITE STANDARD | 1 | CX | 5 | 03890 |
ASTRA 701 | 1 | CX | 3 | 91094 |
415191-11-B | 2 | CX | 1 | 80020 |
3002 | 9 | CX | 4 | 76381 |
HYFLEX | 9 | CX | 4 | 76381 |
GMS5-13-02-0 | 2 | CX | A | 25500 |
3002 | 9 | CX | 4 | 20999 |
HYFLEX | 9 | CX | 4 | 20999 |
3002 | 9 | CX | 4 | 75037 |
HYFLEX | 9 | CX | 4 | 75037 |
SURCO B-5 | 9 | CX | 5 | 90484 |
118A1641P133 | 9 | CX | A | 23991 |
RESINITEEP69C | 9 | CX | 4 | 14429 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |