תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
415191-7-Y | 2 | CX | 1 | 80020 |
NATVAR 261 | 1 | CX | 4 | 96904 |
MIL-I-631 | 1 | CX | 4 | 81349 |
HT105-7-Y | 1 | CX | 3 | 03890 |
GLITEX 120 | 1 | CX | 3 | 05178 |
SURCO B-5 | 1 | CX | 5 | 90484 |
ITCO 919 | 1 | CX | 5 | 12509 |
ASTRA 701 | 1 | CX | 3 | 91094 |
PVC-105-14-4 | 1 | ZZ | 5 | 92194 |
0343-052 | 2 | CX | 5 | 42470 |
PVC105-7-Y | 9 | CX | 3 | 92194 |
5021-14-04 | 2 | ZZ | 5 | 03890 |
3002 | 9 | CX | 3 | 20999 |
HYFLEX TRANSFLEX | 9 | CX | 3 | 20999 |
3002 | 9 | CX | 3 | 75037 |
HYFLEX TRANSFLEX | 9 | CX | 3 | 75037 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |