| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 2UUA0699 | 2 | KZ | 5 | 1DF03 | 
| 11039A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 | 
| 8331481 | 2 | XX | X | 19207 | 
| 2UUA0699 | 2 | XX | X | 62265 | 
| 1A4516 | 2 | XX | X | 95201 | 
| 61324C | 9 | KZ | 5 | 56442 | 
| 11039A | 9 | ZZ | 5 | 28265 | 
| 26203 | 9 | XX | X | 93343 | 
| 26203 | 9 | XX | X | 76894 | 
| 91646 | 9 | XX | X | 89109 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |