מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2P110 | 2 | AX | 3 | 30760 |
YN13S49-11PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN17S49-010ALT1PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN17S49-015PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN13S49-16PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN1S49-15PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN1S49-20PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN29S49-03PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
YN29S49-08PC151 | 9 | AX | 5 | 80064 |
N255PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N260PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N266PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N293PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N271PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N277PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N282PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
N288PC151 | 9 | AX | 5 | 30760 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |