מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N918 | 1 | ZZ | 5 | 07688 |
352-0440-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
2N918 | 2 | XX | X | 80131 |
22-6019 | 2 | ZK | 2 | K0162 |
RYN 121 205/4 | 2 | ZK | 2 | S3092 |
531-231-017 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
531-231-017 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
V3324Z918X1 | 2 | ZG | 3 | S3120 |
2744-3630001 | 2 | 9Z | 5 | 57953 |
352-0440-00 | 9 | 75 | 5 | 95104 |
2N918 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
22-6019 | 9 | ZK | 2 | K2490 |
352-0440-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
2N918A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |