מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N6623PCDE55933 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN3714PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4118PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4318PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4379PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4559PCDE55953 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4618PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN4918PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN5018PC5E55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN5018PCDE55216AND3430 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
SN6020PCDE55216 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
4355953 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
4355953-3 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
DE55953 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |