תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
12001-0150 | 1 | ZZ | A | 27914 |
12044-0007 | 1 | ZZ | A | 27914 |
2N5321 | 1 | ZZ | 4 | 1MY79 |
35469-002 | 1 | ZZ | 5 | 28856 |
RELEASE5779 | 1 | TX | 3 | 80131 |
2N5321 | 1 | TX | 3 | 04713 |
2N5321 | 1 | TU | 5 | 07263 |
S59-308 | 1 | TX | 5 | 54418 |
SM-C-869488 | 1 | ZZ | 5 | 80063 |
2N5321 | 1 | ZZ | 6 | 49956 |
2N5321 | 9 | ZZ | 4 | 34371 |
200-5321 | 9 | 48 | 5 | 32097 |
2N5321 | 9 | ZZ | 5 | 54590 |
2N5321 | 9 | TX | 5 | 80131 |
204025 | 9 | 48 | 5 | 32274 |
2N5321TIN/LEAD | 2 | ZZ | E | 55464 |
2N5321 | 2 | ZZ | 5 | 43611 |
2N5321 | 2 | ZZ | E | 50891 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |