מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N3553 | 1 | ZZ | 3 | 1MY79 |
RELEASE4836 | 1 | TX | 3 | 80131 |
2N3553 | 1 | ZZ | 3 | 5V1P1 |
2N3553 | 2 | TX | 3 | 80131 |
W41294-B6000-A12 | 2 | ZG | 1 | C0426 |
A614796 | 2 | ZK | 2 | U1940 |
44542 51401 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
TK5800600-3047 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
2N3553 | 9 | TX | 3 | 04713 |
2N3553 | 9 | TX | 3 | 34371 |
2N3553 | 9 | TX | 3 | 21845 |
2N3553 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
2N3553 | 2 | ZK | 2 | K0461 |
1854-0308 | 9 | TX | 5 | 28480 |
1854-0308 | 9 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
2N3553A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
2N3553 | 2 | ZK | 5 | K0268 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |