מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N3439 | 2 | TX | 3 | 80131 |
531-231-039 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
531-231-039 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
9324-013128 | 2 | ZG | 3 | D0290 |
V132500 | 2 | 9Z | 5 | B1224 |
2N3439 | 9 | 9Z | 2 | 24930 |
2N3439 | 2 | 9Z | 6 | 02929 |
23327 | 9 | CL | 4 | 82423 |
2N3439 | 9 | 9Z | 2 | 24930 |
2N3439 | 2 | TX | 3 | 80131 |
531-231-039 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
9324-013128 | 2 | ZG | 3 | D0290 |
531-231-039 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
V132500 | 2 | 9Z | 5 | B1224 |
2N3439 | 2 | 9Z | 6 | 02929 |
23327 | 9 | CL | 4 | 82423 |
2N3439 | 9 | 9Z | 2 | 24930 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |