| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2N2857 | 2 | TX | 3 | 80131 |
| 5800583-949000-104 | 2 | ZG | 3 | C0426 |
| 531-231-004 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
| 531-231-004 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
| 2N2857 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
| 417-9-98260-001 | 2 | ZK | 2 | K6036 |
| 580-150 | 9 | 9Z | 6 | 92739 |
| 352-0792-011 | 9 | 75 | 6 | 95105 |
| 2N2857A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
| 2N2857 | 9 | TX | 3 | 14909 |
| 8545222-1 | 9 | TX | 2 | 49671 |
| 2N2857 | 9 | TX | 3 | 54590 |
| 417-9-98260-001 | 1 | ZZ | 2 | K1156 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |