Transist
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N2222 | 2 | TX | 5 | 01295 |
2N2222 | 2 | 9Z | 6 | 03247 |
IR0179228 ITEM TR1 | 2 | ZK | 2 | K0216 |
28301-0220-6274 | 2 | ZK | 2 | U4338 |
2N2222 | 2 | ZK | 2 | K5519 |
417/4/00877/000 | 2 | ZK | 2 | K7034 |
10675117 | 2 | 9Z | 4 | 18876 |
295-028 | 2 | ZK | 4 | K2504 |
2N2222 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
110784-002 | 2 | TX | 1 | 91417 |
2N2222 | 9 | TX | 5 | 01281 |
2N2222 | 9 | TX | 5 | 03508 |
76N2222-000 | 9 | TX | 5 | 4S536 |
31-2222-0001 | 9 | ZG | 5 | 56069 |
014-211 | 9 | 9Z | 5 | 92739 |
1548112-3 | 9 | KE | 5 | 83298 |
2N2222 | 9 | TX | 5 | 04713 |
2N2222A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |