מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N2219A | 2 | TX | 3 | 80131 |
2N2219A | 2 | TX | 3 | 15818 |
9-040-442 | 2 | ZK | 2 | F7078 |
531-233-008 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
531-233-008 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
AK0836953 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
2N2219A | 2 | ZG | 3 | C4751 |
Q62702-F59 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
0836953 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
Q531752177 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
V3324Z2219X1 | 2 | ZG | 3 | S3120 |
505-190A | 2 | ZG | 3 | D8008 |
5800583-949000-102 | 2 | ZG | 4 | C0426 |
V132538 | 2 | 9Z | 5 | B1224 |
547001 | 2 | 9Z | 6 | 08676 |
4901-02-2191 | 2 | 9Z | 5 | 23338 |
2N2219A | 9 | ZG | 3 | D2540 |
2N2219A | 9 | ZG | 3 | D1180 |
Q62702-F59 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |