מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RELEASE2700 | 1 | TX | 3 | 80131 |
907D315-1 | 2 | 9Z | 4 | 99167 |
723060-8 | 2 | XX | X | 05869 |
2N1015C | 2 | XX | X | 80131 |
2N1015C | 2 | TX | 3 | 07256 |
2N1015C | 2 | TX | 3 | 30043 |
2N1015C | 2 | TX | 3 | 52333 |
723060-008 | 2 | XX | X | 05869 |
PC842600000F1 | 2 | XX | X | 38597 |
2N1015C | 2 | XX | X | 79500 |
907D315-1 | 2 | XX | X | 79500 |
723060-008 | 2 | XX | X | 82577 |
723060-8 | 2 | XX | X | 82577 |
2N1015C | 9 | XX | X | 05277 |
2N1015C | 9 | TX | 3 | 21873 |
907D315-1 | 9 | 9Z | 4 | 83843 |
PC842600000F1 | 9 | XX | X | 04939 |
2N1015C | 9 | TX | 3 | 11058 |
2N1015C | 9 | TX | 3 | 12045 |
2N1015C | 9 | TX | 3 | 30045 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |