מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2INSC160-90DEG | 2 | XX | X | 13205 |
2INSCH10-90 | 2 | XX | X | 13205 |
L8-21N304SS | 2 | XX | X | 13205 |
SS200-1437417PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
108-345 | 2 | XX | X | 00346 |
SS200-1437417PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
108-345 | 2 | XX | X | 00346 |
2INSC160-90DEG | 2 | XX | X | 13205 |
2INSCH10-90 | 2 | XX | X | 13205 |
L8-21N304SS | 2 | XX | X | 13205 |
SS200-1437417PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
108-345 | 2 | XX | X | 00346 |
2INSC160-90DEG | 2 | XX | X | 13205 |
2INSCH10-90 | 2 | XX | X | 13205 |
L8-21N304SS | 2 | XX | X | 13205 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |