| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS53033-1 | 2 | TG | 6 | 96906 |
| 2FWV33QB | 1 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| G8TA19150 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
| G8TA19150A | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
| G8TA19150A1 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
| 7367608 | 1 | TG | X | 19207 |
| FWU33QB | 1 | TG | X | 72540 |
| MS53033 | 1 | TG | 5 | 96906 |
| 21000 | 1 | TG | X | 14903 |
| FWU33QB | 9 | TG | X | 23705 |
| G8TA19150A | 9 | TG | X | 23040 |
| G8TA19150A1 | 9 | TG | X | 23040 |
| G8TA19150 | 9 | TG | X | 23040 |
| 2FWV33QB | 9 | TG | 5 | 81300 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |