מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1537471 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1537713 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7471 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
9566 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2C7020 | 2 | XX | X | 95201 |
1537713 | 2 | XX | X | 24617 |
7471 | 2 | XX | X | 24617 |
9566 | 2 | XX | X | 24617 |
4562F1 | 2 | XX | X | 45152 |
1537471 | 2 | XX | X | 70040 |
1537471 | 9 | XX | X | 24617 |
1537713 | 9 | XX | X | 70040 |
7471 | 9 | XX | X | 70040 |
9566 | 9 | XX | X | 70040 |
DX5633 | 9 | AX | 5 | 56442 |
DX5633A | 9 | AX | 5 | 56442 |
4562F1 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |