מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2AV25K | 1 | 48 | 4 | 37942 |
P25KA25000 | 1 | 48 | 4 | 12697 |
K211R1124 | 1 | 48 | 5 | 82187 |
6047445 | 2 | 48 | 5 | 03640 |
6047445 | 2 | 48 | 5 | 0B6S1 |
3664-308REVAPC26 | 2 | 48 | 5 | 96169 |
3695-03REVALINE3 | 2 | 48 | 5 | 96169 |
3764-310REVAPC26 | 2 | 48 | 5 | 96169 |
575-3803-1443443 | 2 | XX | X | 80064 |
571-3803-1301824 | 2 | XX | X | 80064 |
K139616-42 | 2 | XX | X | 88818 |
0389 | 2 | 48 | 5 | 44655 |
6047445 | 9 | 48 | 5 | 30874 |
3793-53REVBSH4LI | 9 | TX | 5 | 82126 |
3793-53REVBSH4LI | 9 | TX | 5 | 96169 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |