Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35295-67 | 2 | XX | X | 96906 |
| FFS85TYPE2STYLE10PGRADE5 | 1 | XX | X | 81348 |
| 904281 | 1 | KZ | 5 | 6N299 |
| 916274 | 1 | KZ | 5 | 6N299 |
| 0904281 | 1 | XF | 5 | 6N299 |
| 0904281-3 | 1 | XF | 5 | 6N299 |
| 2083A | 1 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 2AE805 | 1 | ZZ | 5 | 45152 |
| 179848 | 1 | XX | X | 72582 |
| 179848 | 1 | XX | X | 24617 |
| 14X3240 | 1 | XX | X | 95201 |
| 179848 | 2 | 9Z | 6 | 73342 |
| PC179848 | 2 | ZG | 3 | C7432 |
| 2083A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 0916274 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
| 0916274-4 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
| 2AE805 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |