Screw
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35295-67 | 2 | XX | X | 96906 |
FFS85TYPE2STYLE10PGRADE5 | 1 | XX | X | 81348 |
904281 | 1 | KZ | 5 | 6N299 |
916274 | 1 | KZ | 5 | 6N299 |
0904281 | 1 | XF | 5 | 6N299 |
0904281-3 | 1 | XF | 5 | 6N299 |
2083A | 1 | ZZ | 5 | 1ML14 |
2AE805 | 1 | ZZ | 5 | 45152 |
179848 | 1 | XX | X | 72582 |
179848 | 1 | XX | X | 24617 |
14X3240 | 1 | XX | X | 95201 |
179848 | 2 | 9Z | 6 | 73342 |
PC179848 | 2 | ZG | 3 | C7432 |
2083A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
0916274 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
0916274-4 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
2AE805 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |