מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B107.19 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.19 TY1CL2STA | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
29867 | 1 | ZZ | 4 | 63704 |
1100/1100-15 | 1 | ZZ | 4 | 79136 |
IR150H | 2 | ZZ | 4 | 85688 |
71R | 2 | ZZ | 4 | 85688 |
GGG-P-480 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-P-480 TY1CL3STASZ1-3-5 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
6900 | 9 | 75 | 4 | 79136 |
1100-15 | 9 | ZZ | 4 | 79136 |
B107.500 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.19 TY1CL2STA | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
29867 | 2 | ZZ | 4 | 688L6 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |