מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
29531 | 2 | XX | X | 08645 |
1B5997 | 2 | XX | X | 11083 |
2316 | 2 | XX | X | 21444 |
801600PC24 | 2 | XX | X | 21444 |
12J869PC10 | 2 | XX | X | 79500 |
20616 | 2 | XX | X | 79500 |
49042 | 2 | XX | X | 79150 |
60353 | 2 | XX | X | 79150 |
S637472 | 2 | XX | X | 79500 |
43-150 | 2 | XX | X | 81596 |
12J869PC10 | 9 | XX | X | 11660 |
20616 | 9 | XX | X | 11660 |
S637472 | 9 | XX | X | 11660 |
20616 | 9 | XX | X | 80201 |
20616A | 9 | XX | X | 80201 |
43-150 | 9 | XX | X | 76680 |
50052 | 9 | XX | X | 76680 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |